Receptie : dame deed het nodige, maar gaf weinig extra info. Was niet echt vriendelijk, maar ook niet onvriendelijk. Haar collega een man zat er steeds met een lach en wenste iedereen een "ola".
Kamer : dik in orde. Zeker proper! Enig minpuntje : in de badkamer misschien een kastje aan de spoeltafel zodat je al je toiletgerief kwijt kunt. Was nogal nipt.
Eten : verzorgd voorgerechtbuffet. Hoofdmenu : 3 keuzes (steeds 1 vismenu mogelijk).
Alleen jammer dat dat ze niet de 3 plats tentoonstellen zodat je ziet wat je krijgt want het kan toch wel nogal een verschil uitmaken.
Als ik mijn hoofdmenu's zou scoren is dit nogal uiteenlopend : 5/10 - 7,5/10 - 8/10 en 9/10.
Je kan rustig je tijd nemen om gelijk welk maal te nuttigen.
Eén keer kwam de bedienster op een avond vragen of wij wilden afronden omdat ze onze tafel nodig had voor gasten. Er werd ons wel hiervoor spontaan een koffie aangeboden
Zwembad is wat klein. Ligweide is verzorgd en er zijn voldoende ligstoelen aanwezig.
Viel best mee.