Uitstekend hotel ! Eten zeer verzorgd (zowel ontbijt, als diner 's avonds : inderdaad zoals iemand anders schrijft : Michelinsterallures. Nog nooit zoiets meegemaakt).
Verzorgde ruime kamers, goed in orde (kast, spiegel, kluis, tv, ...). Gewone douche, en dan nog eens douche in het ligbad. Produkten van Bulgari, heel verfijnd. Zeker een viersterrenkamer.
Ook erg leuk : de jacuzzi op het terras, zelfs bij minder weer. Goeie stevige jacuzzi, proper.
Aandachtspuntjes : harde matrassen (toch wennen). Saunacomplex in de benedenverdieping is ondermaats in vergelijking met de rest van het hotel ; bvb. geen licht in de sauna, kleverige saunavloer, fitness met lawaaierige en wat verouderde toestellen vlak naast de sauna, In de hammam hangt vreemde geur. Het nodigt niet uit om er naar toe te gaan, laat staan een behandeling te bestellen.