Goede ligging, naast telecabine. Sommige kamers zijn aan de kleine kant. Geen (werkzame) airco op de kamer, dus ofwel straatlawaai, ofwel 24 graden op de akmer, en dat op skivakantie!
Je kan er eten tussen 19u30 en 22u30, maar het restauran tis klein in verhouding tot het aantal aanwezige gasten. Dit brengt met zich mee dat een grote familie of een groep vaak niet samen aan tafel kan, en de wachttijden oplopen tot 1u. Na veel overleg konden we met zo'n 70-tal personen eten tussen 19 en 20u. Ook voor de vermoeide kinderen was dit fijner. Geen wachttijden meer én ineens was het eten ook warmer en beter bereid.
Jammer dat er maar 2 liften zijn, want maakt dat ook aan de liften wachttijden ontstaan tijdens de piekmomenten 's ochtends vlak voor het skiën.
Maar prijs/kwaliteit is het hotel oké! De pub biedt gezlligheid voor ouders en kinderen. Het zwembad is een fijne après ski voor de kinderen.