De eigenaars de fam. De Wal / De Groot.
Bijzondere mensen met een heel groot Motorhart
De kamers zijn niet al te groot en de harde bedden, daar moet je even aan wennen.
Kamers met veel kastruimte en dat is voor motorrijders (of wintersporters)erg prettig.
Zelden zo goed gegeten en dat voor een hele leuke prijs.
Mooie plaats om van hieruit toertochten te maken door Andorra, Frankrijk of Spanje.
Wij komen hier zeker terug!