Nog nergens was logeren zo goed, gezellige kamers, vriendelijk personeel, lekker eten, goede service, gezelligheid in het hotel was uitstekend. Zeer gezellige en nette kamers. We hebben al verschillende malen in andere 4 sterren hotels gelogeerd, dan steekt dit er toch kop en schouder bovenuit. Ze krijgen van onze familie er een dikke ster bij. Proficiat.